آموزش ماساژ

آموزش ماساژ
 ویژگی های کلیدی:
یادگیری چی و چی گانگ
جایگزینی سلول
سیستم گردش انرژی
ماساژ فردی و تکنیک های ماساژ فردی
ماساژ فردی اعضاء داخلی بدن
ماساژ به کمک همکار
نقاط مهم در ماساژ
تکنیک های ماساژ و ...


گارانتی تحویل:    72 ساعت سلامت فیزیکی

   
    خدمات پس از فروش:   
در محل پس از تحویل
فوری به سراسرکشور توسط سامانه های حمل و نقل
پشتیبانی محصولات قبل و بعد از ارسال
امکان رهگیری آنلاین کلیه سفارشات پس از ارسال
http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/1346.jpg

قیمت محصول: 14,900 تومان

  

 ماساژ یکی از قدیمی ترین روش های درمانی می باشد که بالغ بر 5000 سال است که مطالعه و بنیان گذاری شده است . ماساژ در چین یک علم شفا است و برای بهبود بهداشت بدن جلوگیری از پیری زودرس و پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. این نرم افزار مقدمه ای جامع از هنر ماساژ نقاط بدن را ارائه می دهد که شامل تکنیک های بنیادین و تئوریهای درمانگر ماساژ می باشد.
این مجموعه نه تنها دستورالعملهای علمی و مفید را برای نقاهت از خستگی ، درد، تنش و استرس به شما ارائه می دهد بلکه شامل بخشی کامل است که برای کمک سانی به کسانی است که درمانگر یا شریکی ندارند نیز می باشد.

این نرم افزار شامل 70 دقیقه آموزش ماساژ 120 دقیقه تکنیک های ماساژ بدن و معرفی و مرور کلی Qi و Qigong  نامه اصطلاحات Qigong می باشد
سیزده سال تجربه مدرس این دوره در آموزش ماساژ زیر نظر استاد چنگ جین و دکتر یانگ در فنون ماساژ و گیاه درمانی و همچنین تجربه زندگی واقعی استفاده شخصی او از درمان ماساژ Qigong موجب منحصر به فردی این برنامه آموزشی گردید است .
برای ماساژ درمانی اثرات مثبت زیادی از بهبود گردش خون، تا بهبود متابولیسم بدن ذکر شده است .در متن کتاب امپراطور زرد ( کتاب مرجع طب داخلی چین) برای فلج و تب و لرز، توصیه به ماساژ درمانی شده است .امروزه بالغ بر 80 نوع مختلف ماساژ وجود دارد.
 این تکنیک ها به 4 گروه اصلی تقسیم می شوند:
 ماساژ سنتی اروپایی
 ماساژ معاصر غربی
 ماساژ در روش های اصلاح حرکت و ساختار
 ماساژ شرقی و متدهای انرژی - پایه

این مجموعه علاوه بر فیلم آموزشی، شامل نکاتی در مورد ماساژ درمانی، ماساژ صورت، ماساژ درمانی پا ها، ماساژ تایلندی و تاثیر ماساژ در ورزش می باشد.

قیمت محصول: 14,900 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.